Indkøbskurv Kurv ?.SubtotalFormatted? String.Empty Din indkøbskurv er tom
0
Tilføjet til kurven
stk.
Indkøbskurv Kurv Vis kurv Gå til kassen Din indkøbskurv er tom
0
Tilføjet til kurven
stk.
Indkøbskurv Kurv ?.SubtotalFormatted? String.Empty Din indkøbskurv er tom
0
Tilføjet til kurven
stk.
Indkøbskurv Kurv Vis kurv Gå til kassen Din indkøbskurv er tom
0
Tilføjet til kurven
stk.
Kontakt

FÅ HJÆLP MED DET SAMME

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

DIN ORDRE

Hvor er min ordre?

Efter du har gennemført din ordre, kan du enkelt tjekke status via følgende link - du skal bruge din ordrenummer og den e-mail du brugte ved bestillingen. Vi sender derudover altid en e-mail når din ordre er afsendt.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse

Efter dit køb sendes en automatisk ordrebekræftelse. Modtager du ikke denne indenfor nogle minutter, kan det skyldes, at den er havnet i din spam- eller reklamemappe i din indbakke. Finder du mailen her, kan du markere den som ikke værende spam, så fremtidige mails fra os kommer korrekte frem. Har du ikke fået din ordrebekræftelse, kan du kontakte kundeservice, som tjekker dine oplysninger og indtastning.

Kan jeg tilføje ekstra varer til min ordre?

Vi har desværre ikke mulighed for at lave tilføjelser til en eksisterende ordre, da vi ikke kan trække et højere beløb end der er reserveret ved betalingen. Derfor er du nødt til at foretage en ekstra bestilling. Du har også mulighed for at annullere din ordre og derefter placere en samlet ordre.

Jeg vil gerne annullere min ordre inden afsendelse

Ønsker du at annullere din ordre skal du kontakte kundeservice. Bemærk at vi ikke har mulighed for at annullere en ordre som allerede er pakket, eller er ved at blive håndteret på lageret. Derfor er det en god idé at ringe hvis du fortryder købet.

Beløbet er reserveret på mit Mastercard efter annullering

Ved annullering frigiver vi altid reservationen af beløbet indenfor 24 timer. Ved betaling med Mastercard eller lignende kreditkort, kan der dog gå ekstra tid inden beløbet frigives på din konto (typisk reserveres beløbet i 30 dage). Dette afhænger af reglerne hos din bank, og er desværre ikke noget vi kan påvirke. En mulighed er dog at du videresende dialogen med os til din bank, hvor vi bekræfter din annullering, hvorefter de i nogle tilfælde kan ophæve reservationen før tid.

Kan jeg få del-leveret min ordre, hvis et produkt har længere leveringstid?

Hvis din ordre både indeholder lagervarer og forudbestillinger med en længere leveringstid, bliver ordren leveret samlet når alle varer er på lager. Vi må ikke opdele én ordre over flere leveringer, da betalingen opkræves ved første afsendelse. Ønsker du at fjerne ordrelinjer som ikke er på lager, er du velkommen til at kontakte os. Disse kan eventuelt bestilles separat på en ny ordre.

 

BESTILLING

Kan jeg bestille på mail eller telefon?

Alle bestillinger skal foretages via vores hjemmeside for at beskytte dine data og betalingsoplysninger. Det er derfor ikke muligt at bestille ved at ringe eller sende en e-mail. Oplever du problemer i forbindelse med bestillingen, er du altid velkommen til at kontakte os.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

Det er muligt at betale med betalingskort (dankort, visa, visa/dankort, visa electron, mastercard, jcb og maestro), Mobilepay og bankoverførsel. Bemærk at ved bankoverførsel sendes ordren først efter betalingen er modtaget, og at denne betalingsmetode ikke er omfattet af indsigelsesordningen. For offentlige institutioner er det muligt at betale med EAN.

Jeg oplever fejl når jeg forsøger at bestille

Start med at tjekke at du har udfyldt korrekte informationer og at postnummer og e-mail adresse er et gyldigt format. Herefter anbefaler vi at du forsøger i en anden browser eller på en anden enhed. Du er også velkommen til at kontakte kundeservice for hjælp til bestillingen. Send gerne et skærmbillede og en beskrivelse af fejlen du oplever.

Betalingen bliver afvist

Oplever du at dit betalingskort bliver afvist, skyldes det typisk at der ikke er tilstrækkelig dækning på kortet eller at dit kort bliver afvist af sikkerhedsmæssige årsager. Det kan også skyldes at der ikke er aktiveret de korrekte sikkerhedsindstillinger. Der skal være aktiveret Secured by Nets på Dankort og 3D Secure på Mastercard. Vi anbefaler at du kontakter din bank eller kortudsteder.

 

LEVERING

Hvad er leveringstiden?

Lagervarer leveres senest 4 hverdage efter bestillingen. Lagervarer er produkter markeret med en leveringstid på 1-4 hverdage. Forudbestillinger på varer markeret med en længere leveringstid, er angivet med en estimeret leveringstid fra leverandøren. Vi tilstræber os på at overholde denne, men kan aldrig garantere et præcist leveringstid, da flere ting i processen er ude af vores hænder. I tilfælde af ekstra forsinkelser vil du blive kontaktet.

Hvad koster levering?

Vi tilbyder gratis levering ved køb over 500 kroner til en PostNord pakkeshop, medmindre produktet kræver levering på palle (store produkter, som f.eks. grill), hvor der tilkommer et ekstra gebyr på 99 kroner. Ved køb under 500 kroner koster fragten 49 kroner til en PostNord pakkeshop, 99 kroner til en erhvervsadresse og 79 kroner til en privatadresse.

Kan jeg få leveret min ordre hurtigere?

Vi har ikke mulighed for at fremskynde enkelte ordrer, da alle ordrer håndteres i den rækkefølge som de kommer ind. Dog tilstræber vi os altid på at overholde den forventede leveringstid.

Min pakke er ikke overleveret til PostNord endnu

Efter håndtering og pakning af din ordre bliver den overleveret til PostNord. Er din pakke udskrevet inden kl. 12 bør den få scanning på depotet ved PostNord inden kl. 21 på hverdage. Ved ekstra travlhed hos PostNord, har vi oplevet at der kan gå en ekstra dag.

Der var ingen følgeseddel eller returseddel i min pakke?

Af miljømæssige årsager, vælger vi ikke at printe følgeseddel eller information omkring returnering. Du har mulighed for at se hvad du bestilte i din ordrebekræftelse, ved at tjekke din ordre online eller på kvittering som sendes på mail efter afsendelse.

Jeg har modtaget de forkerte varer

Skulle du være uheldig at modtage de forkerte varer, skal du udfylde vores serviceformular her: https://www.kitchenone.dk/service/. I formularen vælger du punktet "Reklamation", herefter kan du vælge om du ønsker det korrekte produkt tilsendt eller pengene retur. Beskriv gerne hvilke varer du har modtaget så præcist som muligt og vedhæft et billede.

Jeg har modtaget en ordre med ødelagt emballage

Hvis du modtager en ordre hvor emballagen er ødelagt, er det vigtigt at du dokumenterer dette i form af billeder. Tag gerne et billede af selve emballagen og fragtsedlen på pakken. I mange tilfælde er selve indholdet dog fri for skrammer, da emballagen er lavet for at beskytte din bestilling. Har indholdet taget skade, skal du straks efter modtagelsen sende en e-mail til info@kitchenone.dk som indeholder billeder af emballagen (indvendig og udvendig), skaden på produktet og pakkelabel på kassen.

Er det muligt at få leveret til udlandet?

Hos KitchenOne.dk leverer vi kun til danske adresser, og har ikke mulighed for at sende til udlandet. Det er dog muligt at bestille på vores svenske, norske eller finske sider for levering til disse lande, hvor du i mange tilfælde finder de samme produkter. Bemærk dog at priserne kan være forskellige, da priserne kun gælder for det enkelte land.

Kan jeg få momsrefusion ved eksport til udlandet?

Hvis du køber en vare som skal sendes ud af landet (EU), har du mulighed for at få momsen refunderet. Dette kræver at du sender gyldig dokumentation, f.eks. en faktura som er toldstemplet ved udførelsen af landet. Du modtager din refusion efter vi har modtaget denne dokumentation. Bemærk at du selv er ansvarlig for at tjekke op på de gældende regler.

 

FORTRYDELSE & RETURNERING

Jeg har fortrudt min ordre og ønsker at sende retur

Du har altid 365 dages fortrydelsesret, når du handler hos KitchenOne. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare. Vores udvidede fortrydelsesret gælder ubrugte produkter som kan sælges som nye. For at bruge din fortrydelsesret skal du gå til: https://www.kitchenone.dk/retur/.

Er det muligt at returnere en vare som er taget i brug?

Brugte vare skal sendes retur indenfor 14 dage. Bemærk dog at returnering af brugte varer typisk medføre godtgørelse for værdiforringelse ud fra gensalgsværdien, da vi ikke kan gensælge produktet som nyt igen. Gebyret fastsættes af fagpersonale hos KitchenOne og kan udgøre 0 - 75 % af varens oprindelige salgspris, og fortrydelsesretten kan bortfalde af hygiejniske årsager ved enkelte plomberede produkter. Efter lovgivningen må forbrugere kun håndtere varen, som man ville have kunnet i en forretning for fuld refundering.

Tilbyder i gratis returnering?

Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde gratis returnering, da vi fortsat ønsker at kunne holde en konkurrencedygtig markedspris for alle kunder. Vælger du at udnytte fortrydelsesretten, skal du derfor selv betale portoen for at sende varen retur. Dog tilbyder vi køb af returforsendelse, som typisk er billigere end hvis du selv vælger at købe porto. For at bruge din fortrydelsesret skal du gå til: https://www.kitchenone.dk/retur/

Kan jeg fortryde købet ved at nægte modtagelse af pakken?

Du kan ikke fortryde ved at nægte modtagelse af pakken, eller ikke afhente varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Dette medfører et ekspeditionsgebyr svarende til de reelle omkostninger for leveringen.

Kan jeg få refunderet penge til en anden bankkonto?

Pengene kommer altid retur på samme måde, som der er blevet betalt for ordren. Det betyder typisk at beløbet refunderes til det betalingskort som er brugt ved bestillingen. Dette er for at forebygge svindel og sikre at pengene havner det rigtige sted. Har du fået nyt kort overføres beløbet automatisk via din bank til din nemkonto.

Hvornår får jeg mine penge retur efter i har modtaget pakken?

Vi har tilstræber os på at håndtere alle returneringer så hurtigt som muligt, maksimalt indenfor 14 dage. Efter din returnering er håndteret bliver pengene refunderet med det samme og kan typisk ses på din bankkonto indenfor få hverdage. Har du betalt med Mastercard eller lignende kreditkort, kan der dog gå længere tid afhængig af aftalen med din bank, hvilket vi ikke har mulighed for påvirke. Tjek venligst kontoudtoget for kreditkortet, hvor refunderingen bør fremgår.

 

REKLAMATION & SERVICE

Jeg har en reklamation på en vare som har fungeret tidligere

Hvis du har købt et produkt som er gået i stykker inden for reklamationsretten, skal du udfylde vores serviceformular på https://www.kitchenone.dk/service/. Herefter bliver du kontaktet af vores serviceafdeling. Har vi brug for at produktet bliver sendt til service bliver du kontakt efterfølgende (vi sender en forudbetalt fragtseddel). Dette gøres for at sikre dig den hurtigst mulige løsning, da vi i de fleste tilfælde samarbejde direkte med producentens autoriserede servicepartner.

Jeg har modtaget en vare som ikke virker fra start

Fortvivl ej. Har du modtaget et produkt som ikke fungerer fra starten, skal du udfylde vores serviceformular på https://www.kitchenone.dk/service/. Bemærk at der er forskel på om produktet ikke lever op til forventningerne, eller om produktet er defekt. Lever produktet ikke op til dine forventninger skal du lave en returnering/fortrydelse på https://www.kitchenone.dk/retur/ - bemærk at der kan bliver fratrukket et gebyr for returnering af produkter som har været taget i brug. Du er altid velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål.

Produktet er gået i stykker under leveringen / fragtskade

Hvis du har modtaget et produkt som er gået i stykker under transporten, skal du straks udfylde vores serviceformular: https://www.kitchenone.dk/service/. I formularen vælger du punktet "Reklamation", herefter kan du vælge om du ønsker nyt tilsendt eller pengene retur. Husk at beskrive skaden og vedhæfte et billede. Fragtskader skal oprettes straks efter modtagelsen.

Skal jeg betale fragtomkostninger hvis et produkt går i stykker?

Nej. Hvis en vare er gået i stykker indenfor den normale reklamationsret, betaler vi naturligvis for fragtomkostninger. Det er dog vigtigt, at du kontakter os inden produktet sendes retur, og aldrig selv sender produktet retur. Start altid med at oprette din reklamation online via dette link: https://www.kitchenone.dk/service/, hvorefter du hører fra os.

 

PRODUKTER & PRISER

Hvilket produkt skal jeg vælge?

Valget af produkt er altid meget individuelt, og afhænger af dine personlige præferencer og det enkelte budget. Hos KitchenOne har vi lavet udførlige købsguides på de mest populære produktgrupper, så du kan foretage det rette valg. Besøg den relevante kategori via topmenuen. Har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os.

Er det muligt at få et tilbud?

Vi justerer løbende vores priser i forhold til markedet, for at sikre dig en god handel hver gang. Prisen på produkterne er dog ens for alle kunder. Finder du et produkt billigere hos en anden dansk forhandler, er du velkommen til at kontakte kundeservice for at se om vi kan tilbyde samme pris. Skal du bruge et stort antal kan du også sende en forespørgsel på mail.

Er det muligt at få en rabatkode?

Vi har generelt valgt at begrænse brugen af rabatkoder, for altid at kunne tilbyde attraktive priser til alle kunder. Vores prissystem overvåger markedet konstant, og justerer vores priser løbende. Vi har valgt at gøre dette, for at sikre en god pris, samtidig med at det høje serviceniveau bibeholdes. Den høje konkurrence på internettet har generelt givet et lavere prisniveau, og derfor er prisudsving ofte begrænsede på de mest populære produkter. Dette er kun til glæde for kunderne, da man i sidste ende har fået et billigere produkt - selvom det måske er uden "rabat".

Hvorfor ændres prisen på et produkt ofte?

Vi justerer løbende vores priser automatisk i forhold til markedet, for at kunne tilbyde dig den bedste handel. Derfor kan du på nogle produktet opleve at prisen pludselig bliver ændret. Husk at vi tilbyder prismatch på vores egen pris 7 dage efter købet, så du kan få differencen retur hvis produktet nedsættes på vores side efterfølgende. Gælder ikke tidsbegrænsede tilbud eller tilbud med begrænset antal.

Tilbyder i prisgaranti på jeres produkter?

Vi tilbyder ikke prisgaranti, men forsøger altid at have konkurrencedygtige priser og matche andre butikker på løbende dagspriser. Vi tilbyder dog prismatch i 7 dage efter købet, hvis varen skulle blive nedsat efterfølgende på vores egen side. F.eks. hvis du køber et produkt i dag, som bliver nedsat i næste uge.

Forhandler i reservedele?

Vi sælger som udgangspunkt ikke reservedele der ikke findes på vores hjemmeside. Finder du ikke reservedelen på vores hjemmesiden, anbefaler vi at du kontakter producenten direkte, som kan henvise til en mulighed for køb. Du er velkommen til at kontakte os hvis dette ikke lykkedes, nævn gerne hvem du har forsøgt at kontakte først, hvorefter vi kan forsøge at hjælpe dig med at henvise til et sted.

Kan jeg bestille et produkt som ikke er på lager?

Nogle varer kan bestilles, selvom de ikke er på lager. Dette tilbydes på udvalgte produkter som ikke lagerføres, eller for at give dig mulighed for at reservere en populære vare som er udsolgt, så du er sikker på levering så snart varen kommer på lager igen. Disse varer er markeret som forudbestilling og har angivet en estimeret leveringstid fra leverandøren. Dette er et estimat som vi tilstræber os på at overholde, og i forbindelse med forsinkelser vil du blive kontaktet per mail. Bemærk at en ordre først sendes når alle varer er på lager.

 

KONTAKT KUNDESERVICE

SKRIV TIL OS PÅ E-MAIL

Kontakt os på info@kitchenone.dk eller udfyld vores formular, som vi besvarer indenfor 3 hverdage:

Tak for din henvendelse
Vi kontakter dig hurtigst muligt
RING TIL OS PÅ TELEFON
Ønsker du vejledning over telefonen eller har du brug for hurtigere svar:

Mandag - Torsdag 09:00 - 15:00
Fredag 09:00 - 14:00
Frokostpause 12:00 - 12:40
Din tryghed
Altid 365 dages fortrydelsesret
Gratis levering ved køb over 500 kr. (*gælder ikke produkter, der kræver pallefragt)
Køkkenudstyr siden 2009
Officiel forhandler af alle mærker
Læs mere om KitchenOne